Snart så

Är jag helt klar sjuksköterska. Det är ofattbart. Om 4 veckor imorgon är jag klar, då är praktiken gjord och jag kan ansöka om mitt leg. 3 hela långa år, inte har jag kämpat förgäves iallafall :)  


Idag var de ju ännu en dag på praktiken och fick en del gjort. Kul att fräscha upp minnet och samtidigt lära sig massa nytt! Slutade halv 4 idag, skulle egentligen till BVC för att väga William tänkte jag men gör de till veckan! Blev att åka hem, springa upp och hämta enya sen mötte jag upp majda, Therese och dumle för en promenad i skogen (: de var behövligt för oss alla tror jag. 

Nu ska jag lägga över William i sin säng, han somna precis! Så ska jag också sova faktiskt , tidig kväll. Natti ❤️





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback