Lite blandad uppdatering!

Varit dålig uppdatering i några dagar, men har varit fullrulle! Helgen bestod av massa mys, barnmässan, promenader och ännu mer mys :) barnmässan var kul att uppleva men fasiken va folk! Knappt man kom fram med barnvagn, hade de inte vart för stt William sover vid den tiden vi åkte ( nu va han vaken ändå av nyfikenhet) så hade jag tagit bärselen! Såklart blir de roligare när William blir lite äldre också. Blev några inköp, babblarna bok som är favorit, filt, salva, massa gratis saker och jag fick mig även 2 ögonskuggor i från makeup store :) det var iallafall bra priser där inne och billigt! 

Träningen går framåt här hemma också, idag är de dag 6 på min utmaning, känns bra än då länge. Motiverad till tusen! 

Praktiken går som den ska, trivs som fisken i vattnet faktiskt :) på onsdag hsr jag min nkse praktiska, börjar bli lite små nervös! Men denna ska jag fixa! För er som inte vet vad det är, så är det ett slut prov på en praktik sak, kan va sllt från att sätta kateter, blodprov, bensår osv. Med andra ord vet jag inte alls förens jag kommer till platsen. Spännande va? Haha. 

William utvecklas hela tiden! Tiden går så fort.. Som man alltid säger. Nu är han verkligen med, leker, skrattar och motoriken smyger sig sakta med säkert fram, älskade unge ❤️ Ikväll nattade jag honom i sin egna säng ( istället för på mig för att sedan lägga honom i sängen) och det gick toppen! Tog bara 10 minuter sen sov han som en stock :) stolt mamma!  







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback