Gårdagen

Hej! 
Igår blev de ingen uppdatering, kände att jag inte hade någon lust. Dagen spenderade jag på praktiken och slutade redan vid 13 eftersom de var möte på eftermiddagen som inte gynnande mig. Skönt med mjukstart. Verkade iallafall som om dessa veckor kommer gå fint, trevlig personal och kände mig välkommen :) det är jobbigt att vara ifrån William, men nyttigt och bra att han och sin pappa får egen tid. 

Tog mig även en rejäl promenad med William och enya när jag kom hem, hur skönt väder är de inte? Dock gör mins ögon extremt ont just nu, jäkla pollen! 


Vår tecken! 

Dagen avslutade jag med att gå till min fina vän Therese, va skönt de va att krama henne och vara där. Älskade vän. ❤️ 

Nu är jag på bussen för en ny dag på praktiken, tänkte mig även träna efteråt eftersom William är hos min mamma en stund idag. Måste komma igång igen! 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback