Blandade känslor

Idag har de varit en konstig och ganska påfrestande dag. Imorse var de ju dags för att ja introduktion till praktiken, efter ca 30 min får jag synbortfall och migränen är på gång.. Jag som trodde de försvunnit efter graviditeten! Helvete. Mådde skit och spydde när jag kom hem. Mitt i allt detta så får jag mail ifrån skolan, min tenta är omrättad och jag klarade nkse tentan!! Förstår ni vilken lycka?! Har dock inte kunnat koncentrera mig på det värst mycket heller då jag mått skit efter migränen och så har även min vän förlorat sin pappa idag, livet är för orättvist. Tänker på er konstant, min älskade vän ❤️ 

Lina har även varit här idag en sväng, pratade och så, de va behövligt. Nu ska jag stänga mina ögon och sova.






» Madde

Så tråkigt att första dagen på praktiken blev som den blev. Hoppas du mådde lite bättre efter promenaden. Krya på dig!

2014-03-10 // 23:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback