Vår vackra ängel

Idag somnade vår kära Enya in, vår lilla bebis.. Det är så jävla tungt. Hur ska man orka bära detta? Varför vi valde att låta henne somna in är många anledningar som jag inte har lust att ta upp, men hon mådde inte bra helt enkelt. Gjorde ont att se henne leva så. Det var det värsta jag varit med om. Tårarna finns de inget stopp på. Tur iallafall att det blev så bra som de kunde  bli i denna situation, hon somnade in i lugn och ro, i våra famnar. Hon fick nog nästan 1 kg godis innan. Det var som om det var dags att sova för natten, hon snarkade som vanligt och gosade in sig hos oss. Det var både hemskt och skönt att se henne må bra i situationen. Vi stannade i evigheter efteråt, kunde inte lämna henne där själv. Vår älskade enya. Du har förändrat våra liv, du har förgyllt hela vår vardag och aldrig någonsin kommer det försvinna. Du kommer alltid finnas hos oss, du sitter ovanför vår säng och där ska du föralltid få vara. Saknar dig så mitt hjärta spricker snart. Kan inte sluta gråta, att det finns så många tårar? Hur ska vi kunna leva utan dig, hur ska glädjen komma tillbaka? Ingen som möter oss i dörren när vi kommer hem. 

Det var tufft att kliva in genom dörren. Det var så tomt och hela lägenheten ekade typ. Det fattas något och kommer slltid göra. Jag vet att vardagen måste gå vidare, men trots det så finns du alltid hos oss, vår fina enya! Du kommer få en plats på min arm, jag vill alltid bära med dig. ❤️ 








» Malin

Mitt hjärta värker bara av att läsa detta fina du! Jag är så rädd för den dagen då jag tyvärr kommer få uppleva samma sak med min första håriga lilla bebis, Busan!
Beklagar verkligen, jag vet inte anledningarna till detta beslut men det verkar som om ni gjort vad som var bäst för henne och det är viktigast!!
Stor styrkekram❤️

2014-04-09 // 21:02:13

Åh blir helt rörd och tårögd...! Enya har haft bästa matte och husse och hon kommer vara den busigaste och finaste hunden i himmelen<3

2014-04-09 // 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback