Fredag!

Idag har jag och William umgåtts med lina och såklart vovvarna :) möttes upp vid norrstrand och tog oss en promenad ner mot stan. Eftersom det är så fint väder satte vi oss på Carli i solen och glasade oss! Så sjukt god glass. 

Efteråt gick vi hemåt mot lina och bara tog de lungt. Nu på kvällen har jag och Alexander haft lite egentid med mys framför tvn med en film, Slide effects, helt okej film! Har krupit ner i sängen nu, kolla lite tv sen sova. Varit ännu en bra dag. 

Idag fick vi dock ett jobbigt brev på posten, eller ja.. Lite bra. Enya finns nu att hämta. Vi valde att kremera henne, separat. Så hon kommer vara med oss här hemma. Vi har inte bestämt oss ännu hur vi ska göra, hon älskade att bada så vi har funderat på att strö ut henne i havet, så hon föralltid får busa och simma ❤️ Saknar henne något så otroligt. Kommer fortfarande över mig ibland, min fina bästa vän. Kommer bli så tungt igen att komma tillbaka till sjukhuset, fy. Men denna gången får vi med henne hem, där hon hör hemma! Enya finns alltid hos oss. 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback