Full rulle!


Denna vecka är det verkligen full rulle här hemma. På dagarna sitter jag med Marie och skriver C uppsatsen, som för övrigt faktiskt rullar på rätt bra :) vår motivation pendlar såklart från dag till dag, men alltid kommer vi någon vart och gör det vi kan :) väldigt bra att vi även kompletterar varandra så bra som vi gör :)  
 
 

Ben and Jerry- motivationen för arbetet idag ;) 
 
Efter att vi pluggar så blir det att städa och packa här hemma eftersom vi flyttar på söndag. Som jag skrivit tidigare tar jag en sak i taget och idag tog jag mig an badrummet! Det var verkligen en utmaning. Jag är helt slut. Inget tips att göra det hög gravid direkt. Men rent är det iallafall för nästa hyresgäst ☺ såhär ser hela min vecka ut, plugg och städ. Inget roligt direkt att blogga om. Så nästa inlägg kommer när något roligt sker, typ söndag när vi kommit in i nya lägenheten ☺ 
 
 
 

Jag på baby showern i söndags, stoor mage! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback