Lite ledighet

Nu är jag alltså ledig fram till tisdag då vi ska på handledning på uniersitetet. Det är verkligen skönt! Idag har jag dock bara legat hemma i soffan, haft huvudvärk men som är borta nu (: Tog mig en promenad förut med Alexander och Enya, blev inte jätte långt men de räckte för min del, det är tungt nu!  När mitt hjärta kom hem ifrån jobbet idag hade han med sig ett stort paket som hans far och Lotta (fru) hade skickat till W. Jättefina saker, och så himla mycket!
 
 
Nu måste jag säga att lillkillen har massa kläder som väntas på att användas, ska inte inhandla något mer förens han är 1 månad iaf (: om jag/vi kan hålla oss. 
 
Har precis även slängt ihop lite chokladbollar som vi ska mumsa i oss snart framför en film, tror det blir the conjuring ;o Får se om jag kan somna inatt!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback