Lilla enya.

Nu är det 9 dagar kvar till beräknad förlossning, det är bara några dagar!! Jag längtar så jag dör snart :))
 

 
 
 
Har nyss kommit hem ifrån mamma och pappa. Pappa hämtade mig vid halv 3 och det blev att äta tacos hemma hos dem tillsammans med lillasyster och hennes pojkvän. Alexander kom även efter att han slutat (: Förmiddagen spenderade jag åt min kära lilla vovve, vi var ute och gick 1 h ( det jag orkar nu ungefär) vi lekte även i löven som hon älskar nu på hösten och sen så tappade jag upp badvatten med såpa i för att behandla hennes tassar som inte mår så bra. Vi var iväg igår till djursjukhuset och pratade med dem och inskaffade medicin till tassarna och även en tratt som hon ska ha på när vi smörjer in. Fick även tips om att bada tassarna i såpa någon gång ibland så det ska vi testa. Det är svamp/exem hon har som alltid kommer nu under hösten/vintern för att det är så fuktigt ute. Gjorde ont i mig att se henne med tratten på då hon va jätte deppig, mest sur säkert men ändå ;P
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback