Fredag!

Idag har jag hunnit med massa känns de som och klockan är bara 3! :) imorse gick jag upp bid 9 eftersom jag skulle möta mamma i stan halv 11. hon följde med mig till sjukhuset där jag skulle hyra bilbarnstol, Alex jobbar ju då det har öppet. så nu har vi även det här hemma :) nu finns verkligen allt som behövs, så kom nu ❤️  var även till gripen och lämnade urinprov ( vanlig rutinkontroll som gravid) och hämtade en tens apparat för att ha här hemma nu och även kanske under förlossningen. Ska testa den ikväll på ryggen för att se om de ger bra effekt. Har alltid ont i ryggen nu på kvällarna. när jag och mamma ändå var i stan så shoppade vi lite. Jag köpte en del inredningsaker och av mamma fick vi en overall till lillen :) varm och go! vid halv 1 mötte vi upp Alexander och vi lunchade tillsammans :) nu ligger jag typ halv död i soffan och ska bara njuta resten av denna fredagen. Ikväll blir det att laga kött och potatisgratäng, se fotboll och umgås med min bättre hälft, min älskade pojkvän. ❤️ 
 




» Lina

Åh vad fina saker (: En såndär diskmedelsburk köpte jag när du, jag och Therese var på Ullared ju, exakt likadan! Vart hittade du den? :D

2013-10-15 // 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback