En lättnad.

Först vill jag bara tacka er som kommenterade förra inlägget, Det var värmade ord! ♥ Jag älskar verkligen att vara gravid och som jag skrev så är allt värt att gå igenom för att i slutändan så kommer något underbart :)
 

Idag har jag och Marie suttit och skrivit klart första utkastet av C-uppsatsen inför den individuella handledningen som är den 15 oktober. Det är helt galet vadfort tiden har gått, trodde aldrig vi skulle sitta som idag och skicka in en nästan klar uppsats. Det är verkligen en lättnad! Kommer bli helt underbart dock när seminariumet är gjort och att den är inskickad helt! (:
 
I helgen som var köpte jag och Alexander ännu mer inredning till lägenheten och detta blev de:
 
Inte världens bästa bilder direkt, men ändå :) Tycker det är så himla kul att köpa nya saker till lägenheten och fixa och dola här hemma, jag trivs verkligen jättebra! Snart är det ju även dags att var lilla son kommer till världen tycker jag,nu är längtan enorm! Förra veckan packade vi även BB väskan, bara vår egna väska som nog kommer packas i sista sekund (: 
 
 
Igår inköpte jag denna boken till vår prins, såklart han ska ha som har en pappa som är galen i sport och träning!♥
 




» Anci

Tips till dej själv i BB väskan.....intim tvättlappar... Man e ju lite öm efter ;) lycka till nu! Du kommer snart uppleva det häftigaste du någonsin kan uppleva :) kram

Svar: Tack för tipset, de hade jag inte alls i åtanke men låter väldigt vettigt :) kommer bli riktigt spännande att få uppleva (: kram
Cassandra jonsson

2013-10-09 // 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback