14 dagar

idag är det exakt 2 veckor kvar till W är beräknad. Många tankar går hela tiden och undrar när du vill komma. Inatt, imorgon, nästa vecka, över tiden?! Tänk om man bara visste :) Helt vill vi ju ha dig nu.
 
Inatt kände jag ganska mycket sammandragningar/förvärkar, så har inte kunnat sova ett skvatt typ. Är med andra ord väldigt trött idag. Men det går med sig (: Nu på förmiddagen har jag och Alexander städat här hemma och vi håller även på att tvätta lite. Det är ett himmelrike att ha tvättmaskin måste jag säga! Slippa springa ner i källaren, passa tider osv. Det är verkligen värt pengarna. Ska ta mig en liten tupplur nu, Ronja kommer på besök vid 2 tiden, ska bli kul att träffa henne, länge sen och sen har hon ju inte sett hur vi bor ännu :)
 
Magbild för v 38 (mina händer är enorma, så jäkla fyllda med vätska) och även lite kvällsshopping från igår:
 
 
 
Ha en trevlig söndag!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback