Vecka 24

Tiden går så fort! Redan inne i vecka 24, hinner inte riktigt med. Men antar att det vänder sen och går segare. Nu börjar jag känna mer och mer att jag är gravid, han är igång några gånger per dag och det är så mysigt! Har inte riktigt kommit underfund med när han gör de som mest, om han reagerar på något eller så men de kommer nog (: mest på kvällarna. Det som jag även märkt är att jag vaknar på natten och har världens kramp i mina vader?! Vet att det tillhör och är ganska vanligt men fy vad läskigt det är. Får ställa mig och gå runt och massera för att de ska försvinna. Men annars så mår jag toppen! :) jag längtar så efter honom.

Fick en mega söt keps på posten igår ifrån svärmor och Tim (:






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback