Ledig!

idag har jag varit ledig och det har verkligen varit hur skönt som helst! Började dagen med att åka till sandgrund med syster och kristin. Var fint väder och varmt så jag njöt fullt ut :) Efter det så blev det en kortis på stan sen åkte jag hem med syster och fixade iordning hennes hår med färg, blev jätte bra! :) Har även hunnit med en drink (såklart alhoholfri) med sofie på tempel, det var evigheter sen vi sågs.Pratade om allt mellan himmel och jord, super mysigt!
 
 
 
Imorgon fortsätter jag att vara ledig,ska träffa Majda på förmiddagen och förhoppningvis kommer vi ligga i solen och få färg! (: En bild på magen slänger jag in här också, känner mig stort som ett hus, men jag vet att jag har mer att vänta, haha!
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback