vår lägenhet.

Såhär bor vi:
 
Kök
Jag är nääästan nöjd med köket. Jag vill ha nytt köksbord och lite små detaljer, sen är det done.
 
Vardagsrum
Här har vi köpt allt nytt nu och gjort de fräscht, här är jag nöjd!
 
Sovrummet
Här är jag också nöjd med hur vi har det :)
 
 
Hallen
Här har vi också fixat till det så som vi vill ha.
 
Tyvärr lägger jag inte ut bild på vårt badrum då jag inte alls är nöjd med hur det ser ut, de ska vi fixa till! Har inga före bilder heller, så ni får nöja er med att se hur vi har det nu =) Jag och alexander har inprincip köpt allt nytt sen vi flyttade hit till norrstrand för 1 år och 5 månader sen, det ända som är kvar nu är som sagt köksbord :) Badrummet kan tyvärr inte vi göra något åt, mer än att hoppas de kommer och renoverar snart :D




Så fint ;)

2013-01-05 // 00:03:10

Ni har det så fint :)
Vad tyckte du om torrschampot? På mig funkar det iaf jättebra :D

2013-01-09 // 11:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback