Tisdag.

Har nog suttit framför datorn den mesta tiden av dagen idag. Skulle egentligen träffa Marie idag och plugga tillsammans eftersom att vi har ett grupparbete ihop. Men vi kom på att tills imorgon då seminariumet är så ska vi fixa egna frågor till allas arbeten, så vi tog det var för sig idag. Tog en jävla tid att läsa igenom alla arbeten och sen komma på frågor var ju inte det enklaste heller.. Men nu är det gjort! Tror jag satt från klockan 11-15, visst är bara 4 timmar men jag hade räknat med att de typ skulle ta 1 timme, haha!  så bilden ovan stämmer oftast in men faktiskt inte idag! 
 
När jag väl skulle skriva ut alltihopa så ser jag att bläcket är slut i skrivaren.. Det var bara att åka ner i stan för att köpa det. Nu är iallafall allt klart för imorgon, bara hoppas de går vägen :) Nu ska jag ta en kvälls smörgås för klockan halv 8 ska jag dra mig iväg mot friskis,idag är det afrodans som står på schemat! :)
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback