skönt trött och nöjd.

Just nu är jag jätte trött! Svider i ögonen och jag vill egentligen bara sova, men är sådär skönt trött ni vet? :) Har ännu en dag hållt igång hela tiden, fast idag har jag spenderat min dag med Majda. Imorse hade vi bokat in spinning och det som var avvikande från vanliga spinning pass var att min sambo ville bli med och testa på :D Skit kul! Han tyckte det var bra träning och jag kände att det var kul att visa upp vart jag tränar, haha! Körde på som tusan alla tre, men det var härligt! Efter det följde jag med Majda hem så hon kunde byta om osv för att sen dra mot bibblan, hämta en bok sen vidare till mig där jag, alexander och majda lagade baconlindad fläskfile med kroketter, sallad och rövinssås, visst det det gott ut? :D
 
Tyckte att vi var värda det efter ett tungt träningspass (: Har även sagt till Majda att jag ska hjälpa henne så gott jag kan med att plugga inför högskoleprovet, därav boken som hon hämtade på bibblan. Så vi drog igång att börja räkna matte! Känner verkligen att de var länge sen, men lite sitter kvar! :D När vi var tillräckligt trötta i huvudet drog vi ner till stan för att kika på klänningar inför helgen i uppsala.. Men ingen av oss hittade ett skit!
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på chicago fire och bara slappa ett tag innan jag ska sova, jobba imorgon!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback