Roadtrip!

Har precis kommit hem ifrån en fullspäckad dag! I förmiddags var jag på universitetet och hade intressanta föreläsningar om bland annat migrän, passande ämne för mig (: runt 2 åkte jag, Alexander och Mikaela till Willys och började vår roadtrip där, haha! Hon handlade massa eftersom det är så dyrt i Norge. Blev även en tur till Max för att få i oss lite mat innan vi började resan mot Norge :) gick bra att åka både dit och hem , men va verkligen glas halt på vägarna, duktiga pojkvän som kör så bra! Blev såklart en fika hos syster och en rund tur i deras lägenhet innan vi drog oss hemåt. Jätte mysigt var det :) kommer sakna henne nu igen, men vi ska se till att åka dit snart.

Nu är vi ganska trötta både jag och Alexander, så nu ska vi sova!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback