Dagens träning

Hallå!
 
Idag är det fredag och många tycker säkert det är jätte skönt med helg, men ska jag vara ärlig så har jag inte koll på veckodagarna längre och får inte den känslan av fredag. Ska ändå jobba hela helgen så kanske har med det att göra såklart. 
 
Har iallafall varit iväg och tränat med majda idag, detta blev: 
 
Va himla skönt faktiskt och hoppas på att få lite träningsvärk imorgon. När vi kom ut ifrån gymmet och till entren visade det sig att friskis fyllde 10 år och de bjöds på tårta och kaffe. Vi som kämpat så tyckte att vi var värda en liten tårtbit så vi syndade faktiskt efter träningen :/ Men de gick inte att motstå ska jag säga!
 
när jag kom hem fick jag lite dåligt samvete av den där goooda tårtbiten så tog med mig enya och tog en powerwalk på 30 min, bättre det än inget!
 
Nu ikväll blir det fredagsmys med alexander, ska bli skönt att bara dega i soffan, för imorgon börjar jag 9!
 
Ha en bra fredag!




» Majda

Vi tog iaf inte så mycket som det ser ut;) halva tårtan är ju fan borta. Och så stora bitar tog vi inte haha ;)

2013-01-11 // 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback