closer than yesterday

Precis satt min rumpa ner i soffan för att ta det lungt för dagen. Har träffat Sofie idag över en lunch/fika och de var super mysigt. Känns så härligt att det är som vanligt även om vi inte ses allt för ofta. Efter det så mötte jag upp Majda för att ta oss ett träningspass på friskis. Idag blev de 25 min crosstrainer, 15 min rullband och mage. Känner verkligen att träningen är roligt nu, jag har kommit över tröskeln till att det är jobbigt att ens ta sig dit, nu får jag mer panik om jag inte tränar (: Mår mycket bättre i kroppen och mitt mål att få fast kropp kan jag faktiskt se komma i framtiden (: Har även haft min syster och patric här på besök, blev massa töl. Får passa på att träffa min lilla syster så mycket som möjligt nu eftersom hon åker tillbaka till trysil på onsdag. Dock ska jag och Alexander köra henne dit så vi får lite mer tid och även ser hur hon bor, en liten roadtrip! 
 
 
 
 
 




Vilket bra citat du hade på slutet! :D Det gillade jag, så sant liksom!

2013-01-29 // 13:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback