sjukling

Vaknade idag och mådde verkligen inge vidare alls. Klockan halv 9 vaknade jag av att min hals gjorde frukansvärt ont och näsan var alldeles täppt ;/ usch!  Har inte tid med att bli sjuk nu. Men om det är som de brukar, blir jag hemma 2 dagar sen mår jag prima igen =) 
Alexander köpte med lite gott för att göra mig bättre: 
 
Var förbi Stina idag på förmiddagen för lite update mellan oss ,var länge sen jag träffa henne. Senast var nog resan till Therese. herre vad tiden går fort. Fick iallafall dra på mig både vantar, halsduk, pannband och varm jacka för att cykla till Stina, egentligen borde jag nog stannat hemma, men jag orkar inte vara sjuk och bara ligga hemma ;) Blir nog hemma imorgon från uni iallafall, är heldag och massage känns inte så bra att ha mina händer överallt när jag är såhär. Passar på att skriva på hemtentan också imorgon, vill ha klart den innan helgen! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback