Hemma mys

Ligger här hemma i soffan med enya, ikväll gör vi inte ett dugg! Alexander är på personalfest ikväll så jag är hemma själv. Faktiskt ganska skönt att bara ta det lungt :) Igår var jag ute med mikaela och Ronja, hade faktiskt en jätte rolig kväll. Känns idag att man va ute igår, men vad gör det (: Bjuder på denna snygga bilden på syrran och mig ;d
  
 
 
Idag har jag faktiskt städat hela min garderob, och de tog tid! Jäklar vad man samlar på sig massa skit som bara ligger. Trots att jag städade och rensa så känns det som om det mesta blev kvar ändå.. Tänker " men den kanske jag kommer använda någon gång" Fast jag vet att det bara ligger där. Bläha.
 
Nu ska jag titta på så mycket bättre, sen titta på senaste avsnittet av greys anatomy :) Hoppas ni får en mysig kväll. KRAM





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback