Good Times :)

Idag fortsätter jag att vara glad! Denna vecka har verkligen varit bra. Fick idag reda på de sista resultaten från kursen, och jag fick G,G och VG :D så jäkla skönt att jag fixade detta! Nu slipper man oroa sig för att komma upp i termin 5, nu är det bara tuta och köra och ännu en kurs avklarad :))

Idag har jag varit ute på lång runda med enya på förmiddagen och sen drog jag ner i stan och lunchade med Sandra :) va jätte mysigt att få träffa henne igen, för länge sen!

Kom nyss hem från stan, mötte även upp Ronja för att gå på systemet för ikväll ska vi ut och röjja dans golven :D ledig hela helgen så skönt!

Och ännu en positiv sak, nästa helg får jag träffa min bästa Therese! Jag och Alexander drar dit över helgen, längtar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback