Afro dans!

Idag har jag hunnit med en hel del känns det som! Åkte till universitetet imorse för att massera Alex och Majda, hann även luncha med Majda och pratade en hel del :) direkt när jag var klar åkte jag vidare till jobb och slutade 17. När jag kom hem hade Alexander gjort mat, en egen specialare av pasta cabonara ( vet inte hur de stavas, haha!) han hade haft i lite curry krydda, och de va så jäkla gott! De låter kanske inte så, men testa!! Kanske bara han som lyckas, vad vet jag haha (:

Efter maten hann jag vila magen lite och sen var det vidare till Friskis på Afro dans med Ronja! Åh vad det är kul. Första gångerna tycker man inte det tar så mycket, men när man väl kan dansen så köttar man verkligen och svetten blir mer och mer för varje gång ;)

Nu ska jag sova för imorgon väntas det jobb (: godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback