vila

Idag har jag varit hemma från jobb med William då han är sjuk och även jag åkte på sjukdom. Känner mig redan bättre efter en dag med vila och bara lugn. Tur är väl de. Var iväg till vårdcentralen med William i förmiddags då han han en hemsk hosta och haft feber varje kväll. Fick utskrivet hostmedicin och köpte även nässpray. Tyvärr har inte örat läkt ännu från inflammation sist, men eftersom han fått två kurer antibiotika redan ville de inte ge mer. Så vi kör på Alvedon och nässpray som förhoppningsvis ger effekt. William verkar inte ha ont direkt men är ändå och petar i örat. Stackars. Idag feber fri iallafall.

Har även packat in willes presenter idag, tänk att för exakt 1 år sedan idag hade jag värkar ända tills den 1 november. Snart är vår lilla prins ett helt år. Förstår ni vad stort de är?! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback