sliten

Äntligen är e helg och för mig innebär de ledigt!! Har haft en tuff vecka, mest med mig själv.. Är inne i någon sorts neråt period på jobbet. Känner mig helt dålig och osäker på allt. Vet att jag egentligen kan men min osäkerhet gör mig galen! Vad är detta? Antar att de blir så efter en stund, att det är normalt att känna sig värdelös ibland. Men fan vad det är jobbigt. Kan inte heller sätta finger på exakt vad de är, mest allmänt. Så helgen med ledigt är mer än välkommen! Hämta sig lite:) 
 

Sliten sjuksyster och mamma. 

Saken blev inte bättre med mindre natt sömn inatt heller. Alexander tog William eftersom jag jobba dag men wille var så ledsen i natt oxh trots att jag får sova så klarar inte mitt mamma hjärta att höra honom va ledsen så jag hade så svårt att sova :/ negativt inlägg dd blev. Men livet får vara jobbigt ibland. 
William läser bok, helt själv såklart. 

Men helgen ska bli så bra! Imorgon blir de heldag med min lilla prins, sen på kvällen ska William till sin mormor oxh morfar för att sova över, för vi ska på fest! Ida fyllde år igår så ska fira henne :) ska bli riktigt kul! Jobbigt att lämna William men nyttigt att faktiskt få egentid.  





Helt normalt att känna sig osäker i börja men även sen. Visar att du har respekt för uppgiften. Så stolt över dig. Kram

Svar: Ja det är väl så :) tack anneli <3
Cassandra jonsson

2014-10-17 // 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback