läkarbesök

Imorse var jag iväg till vårdcentralen för att träffa läkaren angående min migrän. Satt och samtalade och gjorde även en simpel undersökning med balans, rörlighet och reflexer. Såg vad jag förstod de som bra ut. Dock mindre bra att jag haft så många anfall på kort tid.. Kom iallafall fram till att påbörja ett läkemedel som heter sumatriptan som är ett migrän läkemedel. Hoppas pp att de ska hjälpa mig. Pratade även lite på beta blockerare, men det är sista utvägen då de tas hela tiden som förebyggande.. Håller tummarna för att det hjälper detta :) tänk att kunna vara en normal människa även om migränen kommer och kunna avvisa den, min största dröm, typ. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback