förskylning

Igårkväll när jag kom hem från jobbet sa Alexander att William hade varit hängig och klängig under dagen och även på kvällen haft en hemsk hosta, blä! Vaknade till strax efter att jag kom hem och var så snorig och tagen.. Mammas kille. Så ville ha honom i vår säng för att kunna höra honom. Slutade med att William somnade någongång framåt 2 och jag låg vaken till halv 5! Orolig mamma och en bebis som skulle ligga på mig, gick sådär att sova då. Väckte Alexander vid halv 5 så vi bytte. Tur man är två! Vid halv 10 slocknade hela familjen till halv 12, de va behövligt :) 

Nu ska vi snart åka och stor handla, det ekar i kylen. William har ingen feber nu så de klarar han, sen blir de bara att vara hemma :) hade egentligen planer hela dagen med träffar osv, men min prins måste ju bli kry till helgen <3 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback