börja blogga igen

Funderar på om att kanske börja blogga igen, dela för att kunnq titta tillbaka i bloggen på William. Ida skrev ett inlägg som fick mig att tänka till. Kanon ju att kunna dokumentera här! Kollade mina gamla inlägg och det är faktiskt kul att gå tillbaka och se :) kommer garanterar gå upp och ned med bloggandet men ska försöka skriva när motivationen finns :)

Om mindre än 1 månad är William 1 år! Det är helt galet, kändes som igår vi var inne på BB samtidigt som om vi haft William hela vårt li v. Älskade unge! Sitter och väntar på att klocka, ska bli 8 så jag kan ringa vårdcentralen.. William hade för ett tag sen öroninflammation och fick antibiotika. Men förra veckan ty kte jag han höll sig vid örat hela tiden så vi fick en tid då.det så in inte helt lätt ut men eftersom han inte hade någon feber eller var allmänpåverlad skulle vi avvakta och återkomma om han fick feber. Nu har wille haft feber vid 3 gånger denna vecka. Bara på kvällen, jätte hängig på kvällen men pigg på dagen.snoret rinner och han tar sig i örat. Idag vaknade han hes också :/ Lika bra att ringa vc innan helgen :)  

Min älskling, blöj rumpan 
<3 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback