William 1 år

 
I lördags blev William 1 år! Det är helt galet. Det har varit det bästa året i mitt liv, det mest värdefullaste kom till världen. Tänk vad stolt jag är över dig,  min son. jag kommer alltid att sätta dig före allt här i världen, jag kommer alltid finnas för dig oavsett vad. Du kommer gå igenom mycket i livet med både skratt oca tårar, och jag kommer alltid att hjälpa dig igenom allt, låta dig känna dig trygg i min famn och ge all kärlek jag har. 
 
Dagen i ära började med massa paket i stora sängen hos oss när William vaknade. Så kul att se när han försöker öppna paket, dock är ju pappret roligare än själva innehållet såklart :) därefter blev de massa bus och lek och fixa inför de stora kalaset vid 13 tiden. 
 
 
Dukningen blev helt okej, ville inte ha för mycket så det blev simpelt. 
 
 
Blev massa go fika, frukt och tårta såklart! Då det ändå var allhegon så passade vi på med en fin pumpa tårta. 
 
 
William fick äta massa med tårta, helt själv! Mums. 
 
 
 
 
 
Lite av alla presenter han fick, tack allesammans! Har inte haft tid att ta kort på allt som han fick, men tusen tack! Bara massa nyttigt och användbart :) 
 
 
Senare på kvällen efter kalaset gick vi ut och åt med hela tjocka släkten från Skåne. Underbart att få träffa er alla. 
 
 
Williams outfit för dagen, haha hängslen hänger lite väl där!  
 
 
Såklart var bästa kompis miliam med, de röjde och lekte med alla ballonger :) 
 
Tack alla inblanade för en underbar dag. 
 
William, mamma älskar dig. 




Blir alltid så glad av att se kort på dom tillsammans! Fina killarna dom har vi lyckats bra med!!! <3

2014-11-05 // 21:18:10

Blir alltid så glad av att se kort på dom tillsammans! Fina killarna dom har vi lyckats bra med!!! <3

2014-11-05 // 21:18:13

Blir alltid så glad av att se kort på dom tillsammans! Fina killarna dom har vi lyckats bra med!!! <3

Svar: Åh eller hur, bästa pojkarna <3
Cassandra jonsson

2014-11-05 // 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback