en bra dag


Idag har det varit en riktigt bra dag. Skönt att vara ledig, börjar nästa pass på tisdag. Känner i kroppen att det behövdes, varit sjukt trött och initiativlös i vecka. Men nu får jag mer energi :) bara av att få vara hemma med min plutt. Ikväll har vi myst med badning, morgonrock och massa mys! Pappan i huset är på personalfest så jag ligger i soffan och gottar mig med massa serier :) 


För det första fick jag sovmorgon i morse, fick sova ända till 10! Alexander var så snäll och tog Willia.  Tack! Sen har jag och William spenderat dagen i ishallen. Min kusin spelar i hv71 j20 och mötte fbk, så vi passade på att titta och även träffa familjen från småland. Super trevligt! William tyckte även de va kul, men de va skönt att komma in till värmen sen, haha. 

Imorgon är Alexander ledig ( och bakis) så jag ska upp med William, ska faktiskt bli mys att ha honom på morgonen, evigheter känns de som eftersom jag jobbat så mycket dagpass. Ska även boka hotell med Ida och Hasse, för första helgen i december ska vi till Göteborg och gå på jul på Liseberg! Längtar :) 




Hej är det cazzandra

2016-03-04 // 17:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback