Ekande blogg!

Herregud, de va över 1 månad Sen jag skrev här, inte okej! Har bara inte haft någon lust till att blogga, har påbörjat inlägg men sen avslutat efter en stund. Men nu så! Så himla kul att gå tillbaka och läsa senare, så nu kör vi igen! 


William är snart 3 månader, 3 månader?! Vart fan har tiden tagit vägen. Det går så fort och han utvecklas så för varje dag som går. Min älskade unge! Det bästa som hänt i mitt liv var att bli mamma till dig. Allt flyter på och det är så kul att vara mamma, dock har Wille börjat krångla lite vid amningen.. Han tycker det är godare att få mat i flaska än bröstet. Jag försöker och har försökt med honom hela tiden ( blir en liten bråk period innan maten) ibland funkar de och ibland inte alls.. Har hittills pumpat ut mat till honom, men nu funkar det inte längre. Så från i lördags har vi på börjat med tillägg så han får ca. 2-3 ggr per dag och resten försöker jag amma. Tänker inte bråka med honom om det utan huvudsaken min prins är nöjd! Dock känner jag mig som en usel mamma som inte hel ammar, men försöker tänka att jag gjort de i 3 månader ändå vilket är bättre än inget, eller? 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback