Värdelös

Glöm inte bort att du är värdelös! Så går mina tankar nu.. Idag mår jag skit, jävla dag, jävla tenta! Förstår inte vad som är fel på mig,varför klarar jag den inte för?! De kändes som sagt bättre än förra gången.. Får se hur de rättat när jag får tillbaka den. Känner mig värdelös, usel, dålig och alla dessa dåliga ord.. 

Alexander sa till mig att du kommer fixa den och du kommer känna att det känns bättre när du kommer in i praktiken igen och får gå tillbaka , komma tillbaka! Han peppa mig och sa att vi fixar det tillsammans,Hoppas det är så. Hoppas det är att jag fortfarande inte tänker klart och är i min mamma bubbla, jag vet att jag egentligen kan.. De som gör att jag känner mig sämre än sämst. Gråtit som tusan , velat slagit sönder saker av ren frustration. Tur jag har min älskling och son, sagt de många gånger, men vad skulle jag göra utan er?! ❤️ 

Deppat inlägg kanske, men livet är inte alltid en dans på rosor! (Kanske isåfall med taggar på någon gång sådär) 




Peppspark i baken från bäbis bubblan på stinsgatan! :$ kram!

2014-02-20 // 14:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback