Alla hjärtans dag

Idag är det en dag det finns många åsikter om är väl mer hata eller älska dagen. Jag är väl någonstans mitt emellan ändå. Tycker det är en mysig dag men känner att den kanske är lite väl överskattad. Egentligen, måste de finnas en speciell dag att visa sin kärlek på? Mer speciellt om det är en helt vanlig dag, tycker jag. Men samtidigt är de som sagt en väldigt mysig dag :) äh, rörigt men tror nog ni förstod vad jag menade (: min dag hittills har jag först spenderat tillsammans med Alexander, vi åt go frukost och tog de lungt här på morgonen, myste med enya och William :) 

Gröt, rostad macka och apelsin juice 

Sen åkte jag ner i stan och mötte upp min kära mor. Vi gick på stan ett tag, jag var tvungen att hitta något jag kan ha på Williams dop. Jag är inte riktigt tjejen som använder klänning och så, så jag hittade en jättefin topp med volang och till det svarta jeans. Blev även ett halsband så det blir lite mer effekt (: toppen gör sig inte alla fin på bild, men slänger upp ändå. 




Fick även ett sms om att Williams saker till dopet som jag beställt kommit så jag tog mig en tur till pekås :) lite tjuvkik får ni här: 

Nu ligger William och tränar nacken medan enya håller koll som vanligt, ni är bäst! Väntar på att Alexander ska sluta jobba så vi kan spendera resten av denna dag tillsammans  







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback