5 underbara år!




Idag har vi varit tillsammans i 5 år! Det är sjukt vad tiden går fort och när jag tänker efter så är det de bästa 5 åren i mitt liv. Du har gett mig så mycket, kärlek, vänskap, lycka, familj och även fått mig att älska mig själv på ett bra sätt! När jag träffade dig var jag en osäker tjej och visste inte vad jag ville i livet. Du har stöttat mig i allt och varit där vid min sida oavsett vad de varit. Du är min stjärna, du är min bättre hälft! Tiden har precis börjat, våra liv har precis börjat, vår familj har precis skapats ❤️ Älskar dig! 


När jag vaknade kom mitt hjärta in ned dessa fina örhängen! Han har snappat upp att jag klagat på HM örhängen ( blir ju grön då det inte är äkta) så jag fick dessa :) så underbar go! Tack. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback