Torsdag

Veckorna går så fort, redan helg imorgon! Idag har jag varit väldigt aktiv faktiskt, varit ute och gått med enya och William i 1 h och sen gick vi till BVC för att väga William, han väger nu 4930 G, min lilla klump ❤️ Så glad för att amningen funkar och att han går upp som han ska (: nästa vecka ska vi på läkarbesök och även mäta honom, tror han dragit iväg rejält (: har även hunnit med att stor städa här hemma idag, passade på medan William sov på förmiddagen. Så skönt att ha det städat inför helgen. 

Jag håller på att försöka gå ner alla kilon som blev av graviditeten och nu efter 4 veckor har jag gått ner 13 kg (: känne riktigt bra! Har drygt 8-10 kg kvar sen är jag nöjd. Ska även bli så skönt att börja träna när jag väl får de ( måste vänta tills efter efterkontrollen) och bli fit ! 




» Nora

Cassandra du behöver inteeeee gå ner mer! <3

2013-11-29 // 01:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback