Lediga dag!

Härliga lediga dag, du är efterlängtad! Känner verkligen att det behövdes 1 dag att ta igen sig på (: dagen har bestått av både träning och bra sällskap. Imorse drog jag och Alexander iväg till rudskogen med enya och tog oss an en springrunda (: kändes riktigt härligt men måste erkänna att det var tufft efter 1 veckas uppehåll. Men denna veckan ska jag komma igång igen :) efter träning träffade jag Marie, som jag för övrigt inte träffat på länge! Vi möttes vid norrstrands pizzeria och åt lunch, pratade i timmar! Aldrig suttit på en pizzeria i 3 h, nytt rekord! Vi hade alltså massa att catcha upp med varandra (: blev även bjudna på kaffe efter ett tag, säkerligen för att vi satt kvar så länge ;)

Nu ska jag dega ner mig i soffan, läsa lite säkert! köpte den andra boken av ' femtio nyanser' igår och är påbörjad :) Alexander jobbar så är tomt här hemma!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback