Femtio nyanser

Fick boken ' femtio nyanser av honom' av Alexander för några dagar sen, han vet att jag tycker om att läsa. Alla har sagt att den är sjukt bra och jag har väl påpekat att jag måste läsa den någon gång, så fick jag den(: måste säga att den är tusen gånger bättre än vad jag trodde, jag kan inte lägga ifrån mig boken.. Och nu är den utläst! Över 500 sidor på några dagar säger väl allt om att det är en bra bok! Nu måste jag fylla på med den andra och tredje boken här hemma!

Ni som inte läst den, gör det! :)





Jag är i mitten på tredje boken nu och mamma på andra och vi älskar dom också :D Tvåan är ännu bättre än första så läs läs läs!

smsar när jag skaffat lösenord. :) vi får ses snart. kram

2013-03-16 // 00:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback