Kön

Det här med kön spelar verkligen ingen roll för mig. Bara det kommer ut en frisk bebis så är jag nöjd. Men självklart (för oss) ville vi ändå veta vad det låg i min mage. Vi har redan vart på två ultraljud, vanligtvis går man ju på ett RUL i v. 18 men vi var beräknade fel så vi kom redan v.14 första gången. Redan då kände jag på mig att det var en kille och på något sätt tyckte jag mig se det också, vad tycker ni?
 
Detta var alltså i v. 14 så vi fick backa tillbaka 4veckor i graviditeten. För oss gjorde det inte speciellt mycket utan de var nästan en liten lättnad för att allt fall mer på plats då :) Magen var ju inte speciellt stor och jag kände mig lite efter än vad alla i v.18 gjorde. Redan här kände jag alltså på mig att vi hade en liten son i magen, men Alexander var helt säker på att det var en tjej. Det blev rent av att jag sa han till magen. I vecka 18 var det dags igen att åka iväg på ultraljud och denna gången bestämde vi att ta reda på kön om de gick. Vi fick alltså reda på att det var en pojke som låg i min mage. Ni skulle sett Alexanders min, haha! Han blev lite chockad då han var helt inställd på att det var en tjej. Men som sagt, vi skulle bli exakt lika glada om det var en tjej som kille, bara att vi är så nyfikna och ville anpassa de saker vi köper. Här är lillkillen i vecka 18:
 
Här är han exakt 18+4 veckor gammal. Han är beräknad den 27 oktober ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback