Bilägare!

Kom hem för ett tag sen ifrån badhuset, hade riktigt kul med Ronja :) Va dock mycket mindre än vad jag trodde och anser väl att det kanske är mer för barnfamiljer med lite yngre barn. Men åkte en hel del kana och hade det bra ändå (: Med rätt sällskap är allting kul! Hade även med oss matsäck så blev en fikapaus, man blir verkligen så himla hungrig efter ett tag, det tar på hela kroppen att vara på ett badhus. Nu är jag helt slut i kroppen, huvudet och framför allt i mina ögon som svider, men det är härligt att ibland vara helt mör!
 
 
Annars då? Jo, jag och Alexander köpte vår alldeles egna första bil idag! Var och kollade på den igår och idag skrev vi papper och betalade. Känns så himla konstigt, vi har sparat ganska mycket pengar på en kort tid och nu är nästan allt borta, men vi har ju en bil :D Vi har hela tiden sagt att vi velat ha en Golf eller en Opel astra och nu har vi en opel astra! :) Nu är de bara en sak som fattas, jag som ska fixa körkortet så jag med får köra!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback