Adrenalin och svett.

Idag har jag faktiskt gjort massa vettigt! Imorse gick jag upp klockan 8 eftersom jag skulle till Marie för att plugga på förmiddagen. Vi fick en del gjort faktiskt,suttit nu med och är klar, enbart referenslistan som ska skrivas! (: Efter det blev det hem en snabbis sen dra sig mot friskis vid halv 12 för att ta på sig boxningshandskarna mot Sofie. Det var ett riktigt härligt träningspass med massa adrenalin och svett :) Ska verkligen försöka gå på det 1 gång i veckan, den adrenalinen vill jag ha meeeer!
 
 
 
 
Nu snart ska jag vara med i en grupp diskussion på internet i 75 minuter, är på engelska?! Lycka till,Cassandra! Kommer nog fixa det såklart,men kommer nog vara en del felstavning, höhö! Är om media vanor i hemmet och jag får 500 för det i presentkort, så varför inte (:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback