Fredag

Nu har jag varit ledig 3 dagar i rad och har 2 sista arbets pass framför mig på csk. Vart har sommaren tagit vägen?! Kändes som om det var nyss jag började jobba och hade 8 veckor framför mig.. Men vips så var det snart slut. Har iallafall trivs jättebra och är nöjd över sommaren (: fick ett present kort i veckan av avdelningen som tack och det drog jag nytta av idag :) jag och Alexander kom nyss hem ifrån en bio kväll tillsammans, blev att se elysium. Den var bra och en riktig bio film faktiskt. Värd att se :)

Blev även en runda på stan idag med Ronja som jag inte träffat på ett tag (: vi fikade och sen shoppade vi båda lite. Jag fick med mig en tröja till mitt hjärta, ett par mamma byxor till mig och fyndade även på rean till Lill killen :)) alla i familjen fick något, utom enya :/ hon får ett smaskigt ben imorgon istället :B






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback