Vårstäda.

Idag har jag haft sista seminariumet för praktiken, himla skönt! Gick susen och nu är det bara slutbedöming kvar nästa vecka. Är absolut inte orolig för det överhuvudtaget :) Känner att det har gått bra och jag har gjort bra ifrån mig. Imorgon blir de en A-tur så blir att gå upp tidigt. Har även städat här hemma idag.vårstädat!  såg ut som en svinstia! Hängdebort min vinterjacka (Dock bara i minklädgarderob här uppe, man vet fan aldrig) och vinter skorna. Hann även med att byta sängkläder och handla inför brudarna som kommer imorgon för lite för tidig födelsedagsfika :) Fyller nämligen 23 på fredag, känner att det egentligen inte är så mycket att fira så kände att det räckte med en liten kvällsfika tillsammans.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback