Fredag

Hej alla! :)
 

Börjar se att det blir lite mer folk som läser bloggen nu, kul! :) Känner även att motivationen för att blogga finns och tycker faktiskt att det är kul att skriva. 
 

Imorse åkte Alexander iväg på jobbresa, kommer bli tomt här hemma, men som tur är har jag Enya här hemma :) Blev att jobba idag på min favorit förskola, blev ett kortis pass 11-16 eftersom jag måste anpassa mig lite efter min älskade vovve. Men skönt ändå med lite extra timmar :) Cyklade även till kronoparken idag, och jag tog mig upp för mördar-backen!! Ska ju även cykla nu till skolan så länge det går, iofs har vi praktik andra veckan av skolstart så det blir att cykla till sjukhuset då istället, men det är väl motion det också? ;) 
 
Ska köpa mig ett guldkort på friskis denna månaden också, ett helår direkt. Ska verkligen komma igång nu, for real. :) 
 
Nui sitter jag i soffan, håller på att ta ner några avsnitt av criminal minds, helt fast i den serien. Kan kolla hela nätterna på det, lite läskigt, men på ett bra plan (: Senare ikväll kommer min bästa Therese hit för att ha en myskväll och övernattning =) <3
 
Ha en underbar fredag !
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback