4 år

Idag har jag och Alexander varit tillammans i 4 år och det är de bästa åren i mitt liv (: Helt sjukt när man känner att man hittat den rätta och att man kan vara så kär! Du är mannen i mitt liv. Jag tränade imorse och när jag kom hem så stod det en ros på bordet som jag fick av honom, hur söt är inte han (: Jag älskar dig tusen gånger om! 
 
Var som sagt och tränade idag, var bara tvungen att köpa en celsius innan för att testa effekten, måste säga att man verkligen blev speedad! Kändes som om jag ville träna hela dagen, men de räckte med ett pass (; Ska träna imorgon igen så har en kvar att testa och se om det var inbillning eller for real! ;D 
 
Alexander var ute med Enya en lång runda i morse och sen dess har hon legat i sängen och bara myst, helt dö trött, men titta vad fin hon är, min lilla bäbis! <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback