Dag 3

Av utmaningen idag, gjorde nyss övningarna och jäklar vad jobbigt det är! Mina ben vill vika sig när jag kliver upp på morgonen, kan bara tänka mig hur jag kommer känna imorgon bitti! Känner mig super pepp än så länge och jag ska fanimej fixa detta. De första 40 är värst, sen efter dem känns de lite bättre, pulsen stiger som tusan. Idag körde jag även 20x3 situps för att bygga upp magen igen, de ska jag köra efter varje squats och öka efter tiden. Vid sidan sv min utmaning kör jag givetvis på gymmet och nästa träningspass blir på söndag, skivstång! Hoppas nu detta flöde flyter på :) ska försöka även att ha en unnar dag på helgen och äta vardaglig kost. Jag känner inte för att köra någon diet eller så, passar inte mig. Jag vill kunna ha en dag i veckan där jag känner att det är okej och kanske till och med någon gång extra. Vi alla är olika och vad som passar en själv vet man nog bäst :) 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback