Bygg kaos

Idag har jag hunnit med en hel del trots att migränen kom. Efteråt tycker jag det är skönt med frisk luft, så frågade Therese om hon ville slå på stort och gå milen!  Så det gjorde vi. Var verkligen skönt väder, kunde dock blåst mindre men man ska inte klaga :) hundarna tyckte de va skönt och enya ligger fortfarande däckad i sängen, haha! Var skönt att komma hemifrån också, varit bygg kaos här idag! De har tapetserat vårt kök efter att vi haft en vatten läcka. Tur i oturen, alltid skönt att få välja nya tapeter! Lägger upp bild imorgon:) när vi kom in från promenaden städade jag och plockade undan, var ju saker överallt  och var som en sand låda här inne! Tog mig 2 timmar att fixa allt. 

Nu är Alexander på gång hem, ska fixa in matsals bordet sen är de klart! Underbart att inte behöva tänka på att folk ska springa in och ut här, som de faktiskt har varit i 4 veckor drygt. 

Är lite nervös inför imorgon också, då har jag min praktiska nkse, får reda direkt efter om jag fixade den. Önska mig lycka till!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback