Snart klar




Sjuksköterska! Det är helt galet vad tiden gått fort, 3 år av studier är snart klart! Jag kan inte riktigt förstå att jag inom snar framtid ska ha eget patient ansvar utan att någon står och bedömer mig och tittar så att allt är tätt. Men jag vet att jag fixar de och de kommer vara sååå kul! Fick tillbaka sista hemtentan nu, någonsin! Om jag inte ska plugga vidare senare då (: klarade den och det känns återigen underbart! Det som är kvar nu är den där jäkla nationella tentan som jag inte klarade.. Jag visste ju iofs att jag skulle få göra om den eftersom jag inte kunde koncentrera mig alls, jag var utan William för de första gångerna och helt nybliven mamma. Men nu, nu är jag taggad! Känner mig ändå nöjd över att jag ens gjorde den (: på fredag gäller de! Utöver den är det slut praktiken kvar som jag går ut på i mars eftersom jag valde att skjuta på den, kändes helt rätt att göra så. Så helt färdig är jag efter praktiken men firar osv nu i januari med klassisarna såklart! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback