önskelista

Hejsan! :)
 
Idag har jag och alexander varit på stan för att julhandla det sista, men hittade faktiskt inte något speciellt. Jag köpte mig iallafall nya trosor och även denna foundation på make up store, testade den förut och är väldigt nöjd! Man ser så len ut i hyn och det syns inte så mycket att man faktiskt har foundation:
 
 Vi tittade på vad vi själva önskade oss i julklapp också för alla andra är nästan klara =) Jag vet iallafall att jag vill ha ;
  • Nya träningsbyxor
  • Ny sport BH
  • Nytt träningslinne
  • Fleese tröja.
Det mesta är som ni ser träningssaker men jag vet faktiskt inte något annat som jag behöver mer än detta. Vi skaffade ju varsin ny mobil precis och vi sa att det var en tidig julklapp till oss. Sen tänkte vi också handla massa på mellandagsrean så vi spar lite tills dess (: 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback