Migrän.

Vaknade inatt klockan 4 och hade migrän. fyfan. Jag hatar det. Går verkligen inte att beskriva hur det känns, men det är som om någon vrider om varenda nerv i hjärnan och låter det vara så. låg på toan och kräktes en hel del och fick sjukanmäla mig på jobbet idag. Nu mår jag bättre såklart, men en hel jävla dag är förstörd. Nu efteråt är jag väldigt seg och svag i kroppen och har vad jag kallar det "efterhuvudvärk".  Migränen förstör för mig! Jag skulle göra vad som helst nästan för att bli fri från detta. Haft den sen jag var 9 år, orkar faktiskt inte mer. Jag har även försökt med allt känns det som för att få det lindrigare, har ni några förslag om ni själva har migrän?
 
 
Hade tänkt mig att träna idag, men såklart blev det inte av. Har legat hemma i soffan hela dagen, varit skönt att ta igen sig måste jag säga. Kör extra med träningen imorgon istället. Efter jobbet ska jag till gymmet med Majda för att ta igen dagens bortfall och senare på kvällen ska jag på dans med Linnea (: Mycket träning imorgon men det gillas! Känner att det är extremt kul nu att träna och att det går framåt. Får passa på att träna i veckan nu för i helgen ska jag sitta med min hemtentamen hade jag tänkt, kanske hinner iväg och träna på morgonen någon dag. 
 
Nu ska jag göra mig kvällsmat och titta på revenge. PUSS





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback